Täna on: reede, 29.03.2024, kell on 00:21
Ajutiselt on sisselogimine peatatud


Arendus
Leht: 1  2   J�rgmine »

 
   Score foorum » Draakoni legend
AutorPostitus
wtcx



aktiivsus: 0

Registreerus: 24.11.2008 Külastas: 23.12.2008

Postitusi: 1

PostPostitatud: 2008-12-09 21:45:09     Teema: Arendus


Siia võix teha sihukese s6numisysteemi, et saadad s6numi ja ntx saad mingi 20 k2iku või uue päeva
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
lady



aktiivsus: 0

Registreerus: 18.11.2008 Külastas: 04.08.2012

Postitusi: 4

PostPostitatud: 2008-12-10 17:29:43 


võiks jh ..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-13 20:42:46 


Siin sa saad ju niigi neid käike iga tunni järel, mul on näiteks raskusi nende ära raiskamisega. Peale selle hakkab peale 60-70 draakonit vaikselt ära tüütama. Usu, ma olen neid selleks piisavalt tapnud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-15 02:38:34 


Nii mul on kaks uuendust välja pakkuda 1)Võiks lisada rohkem rohkem loomi (hetkel on mingid täkk poni jne.)mida osta näiteks esimesel RDL lehe oli basiilik ja veel midagi.Võiks ka siia lisada mõne uue looma.2)Kuna on olemas saekaater siis võiks nened laudadega ka midagi muud teha peale müümise näiteks:võiks saada ehitada endale laev, maja või midagi muud taolist.
Loodan et mõnda uuendust ka teostatakse!
Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2008-12-16 10:56:40 


Kas vaid suurem loomavalik nimede poolest või ka võimsamaid loomi? Viimasel juhul on risk, et tasakaal võib paigast ära minna (kui näiteks mingil esimesel levelil on tasuta ravimine, kogud kohe niipalju raha, et vinge kaaslane osta.. sealt edasi on tapmine liiga lihtne).


Ehituse mõte mulle meeldib, aga mis peale laeva ehitamist laevast edasi saab? Kui viitsid seda mõtet arendada, siis selle suunapeale üritaks kindlasti midagi lisada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-16 22:54:41 


Ei seda et loomadel on ju võimed mis ei ole kogu aeg vaid on mingi kindel arv võitluse käiku(nt:täkku rünnak kestab 60 käiku),ja kui lisab näiteks basiilik siis tema erivõime on mingi 15 käiku,ta on võimas(algses oli et võtis kaitse punktid ja ründepunktid allapoole ja vähendas ka elusid oma rünnakuid tehes kui see eest ei saanud koletis sind rünnate...või midagi taolist...) aga ta on ka kallis (mingi 10000-20000 kulda ja 20-30 kalliskivi)(see on lihtsalt minu arvamus).Võin ka nende loomade erivõimete ja hinnasuhtes abiks olla kui tekib vajadus.

Nii see laev siis...ka endale tundus see laeva mõte hea, aga ka endal jäi mõte selle kasutuse kohapeal pooleli...Ma üritan tuua mõne näite:
1)Kauba vahetuseks(kala mis on püütud merest või sillalt kaubelda mõnele teisele sadamale,metall mis on kaevandusest saadud ei pea just sellele lilyle müüma vaid ka saab kaubelda mõne teise sadamaga)
2)Laevaga saaks ka queste moodustada(randomid:relvapoes saavad relvad otsa ja oleks vaja et keegi tooks kuskilt mujalt sadamast relvi sama ka kaitsetega.jne..)
3)Aga äkki saab ka mingeid vallutusretkeid teha(on valida kui laev valmis ehitatud kas hakkad kauplejaks või mereröövliks).

Hetkelised mõtted on need võib-olla hiljem tuleb võimalusi juurde.

Aga muidugi ei tohi olla laeva ehitamine kerge see muudaks asja mõtetuks.(Minu arvamus:Läheb vaja vähemalt 100 lauvirna,päevas saad kasutada ainult kümne lauavirna jagu,aga et seda teha on vaja ka töötajaid kellele tuleb maksata ca~5000 kulda(vähemalt 5000 kulda kuna kui ma olin lvl 13 siis ma teenisin oma metsakäikude jooksul 20000+ kulda...), muidugi ei ole see asi kohe algajatele mõeldud kuna need muidu rikastuksid kiiresti ja see ka muudaks asja mõtetuks...aga kuna raskuse tase on olemas siis ei ole see ka kerge teistele kuna lauavirnu saavad kõik ühtemoodi ja selles ei tule erinevust...laev võiks ka katki minna kuna siis on sellega rohkem tegevust ja kuna asi seonub merega on ka mängupoolt teised mereröövlid kes võivad laeva vigastada ja kulda röövida.(hetkel kõik)

NB!Muidugi on ka teiste mängijate arvamused ootadtud!


Aa ja muidugi need tiitlid nendega võiks ka süsteem teine olla kuna ma siin panin tähele et kui sul on tiitel "God" ja tapad draakoni ära saad uuesti tiitli "God"-ehk võiks olla et sa ei saa iga draakoni tapmise eest tiitlit vaid nt iga kolme tapmise järel või siis lihtsalt tiitleid juurde tuua btw iga draakoni tapmisega võiks ka exp arv suureneda ka see muudaks asja keerulisemaks...

Kõike seda küll ei ole vaja teha mis ma siin olen maininud aga see oli minu poolt pakutud abi.

Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-20 18:14:09 


carl16 kui toimuvad uuendused siis tee siia foorumisse uus teema ja kirjuta lähemalt uuendusest :)oleks tore
Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-20 18:20:18 


carl16 kui toimuvad uuendused siis tee siia foorumisse uus teema ja kirjuta lähemalt uuendusest :)oleks tore
Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
kalvi


piltide arv: 2


aktiivsus: 0

Registreerus: 16.11.2008 Külastas: 25.08.2018

Postitusi: 3

PostPostitatud: 2008-12-22 21:41:20 


Oleks huvitav teada miks käikudele piirang peale pandi. Ja kes kompenseerib sinnakulutatud DT punktid
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-23 02:29:13 


Paar ettepanekut: 1. abielu(vanas mängus andis väikse kaitsebuffi) elavdaks kindlasti külaelu. 2. Pvp-le piirid ehk siis omavahel saaks võidelda ainult teatava dt arvuga tegelased. Pisut tüütu on kui 30 draakonit maha löönud tegelane väikseid notib. 3. Metsas võiks rohkem ette tulla nn. paratamatuid surmasid. Hetkel puudub praktiliselt pinge. 4. vanas mängus oli nn. müts mida sai üle jääva rahaga suurendada aga summa pidi olema vähemalt 5% su mütsi väärtusest. 5. Ma ei tea, mis poliitika on sul raha teenimisega aga paljudele meeldiks näiteks värviline nimi või midagi muud sarnast. 6. Rasse võiks samuti juurde tulla.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
kalvi


piltide arv: 2


aktiivsus: 0

Registreerus: 16.11.2008 Külastas: 25.08.2018

Postitusi: 3

PostPostitatud: 2008-12-24 14:32:02 


Need parandused oleks teretulnud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-24 23:29:30 


Ja päev on ilmselgelt liiga lühike. Kui ööpäevas oleks 6 mängupäeva siis oleks ok.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
kalvi


piltide arv: 2


aktiivsus: 0

Registreerus: 16.11.2008 Külastas: 25.08.2018

Postitusi: 3

PostPostitatud: 2008-12-25 02:42:14 


Vana RDL oli selle koha pealt parem
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-26 10:20:02 


Mitte, et keegi sooviks selle rdli teha vana mängu koopiaks aga need muudatused tagaksid ehk selle, et kui vana peaks ellu ärkama, ei kolita enam tagasi. Hetkel on siia oma tee leidnud päris mitu vana mängu top 10 liiget.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-27 16:21:06 


heh ka mina olin vana mängu yks mängijaid ;)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2008-12-31 02:12:11 


>2. Pvp-le piirid ehk siis omavahel saaks võidelda ainult teatava dt arvuga tegelased.
hea mõte, tõepoolest väga ebavõrdne.
Kui suured piirid võiks lubatud olla?

Kas peale dk piirina kõlbaks veel hitpoint/ründepunkti piir? Teatega stiilis: sa ei suuda end alandada rünnates endast niipalju nõrgemat ?
Sama asi, mitu % väiksem võib olla? Suuremat võib vist alati rünnata :)



Käikude arvu piir võis tulla moodulist, mille eesmärk oli kasutamata käike mingi piirini edasi vedada. Tundus asi bugine olevat, hetkel lülitasin selle välja.

Värvilised nimed jmt. võib tulla kõnealla, aga rahaSMS'id pole eriline eesmärk. Mis võiks olla muud võimalikud alternatiivid, mis teeks selle saavutamise tavalisest raskemaks, aga siiski jääks võimalikuks? Võin sms teenuse lisada, aga süda jääks rahule ilmselt ikkagi siis, kui suudaks sellele leida mingi mõistliku tasuta alternatiivi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-31 21:40:15 


Aga tegelt võiks need alternatiivid minna ju ka draakoni tapmiste alla et kui tapad draakoni siis saad valida selle plussi...nu mõte on minu poolt antud.

Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2009-01-01 18:00:32 


Hetkel panin, et kui DK erinevus on üle 5 tapmise, siis nõrgemat rünnata ei saa.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2009-01-03 00:54:37 


Värvilisi tähti võiks ju jagada ka näiteks abi eest. Tiitleid, relvasid ja säravaid ideesid on alati vaja ju:)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
AceOfSpades



aktiivsus: 0

Registreerus: 13.01.2009 Külastas: 21.08.2020

Postitusi: 11

PostPostitatud: 2009-06-13 19:30:24 


Jaaa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
AceOfSpades



aktiivsus: 0

Registreerus: 13.01.2009 Külastas: 21.08.2020

Postitusi: 11

PostPostitatud: 2009-06-14 00:00:04 


Võiks teha ka nii et raha laristamiseks vähemalt Cedricu juures limiidi maha võtta et inimene rahus juua saaks
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
lillekas



aktiivsus: 0

Registreerus: 24.03.2009 Külastas: 13.06.2011

Postitusi: 2

PostPostitatud: 2009-07-20 10:06:38 


..ja nüüd ma küsin..millal hakatakse mängu normalselt arendama..millas lõppeb see paigal tammumine siin..milles probleem ??..aru mai saa..kas puudus on rahast või inimestest või ajast..??
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
CsMan



aktiivsus: 0

Registreerus: 31.01.2009 Külastas: 03.05.2012

Postitusi: 4

PostPostitatud: 2009-08-18 21:58:54 


Paar asja mis vanas mängus olid nendest tunnen puudust. Näiteks see, et Dag Durnic ülesandeid annab (tegelt ma ei tea vb annab praegu kah aga mul pole vähemalt õnnestunud saada). Siis üks asi on kindlalt tatoveeringud. hmm, mis veel, Müts, nagu Killa ka mainis. Rohkem praegu ei tulegi meelde. Aga hea, et mäng vähemalt toimib ja keegi sellega tegeleb. Keep up the good work :).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2010-03-30 17:59:16 


Puudust on inimestest ja ajast. Kui tahad kampa tulla, anna teada.
Pean tunnistama, et ma ise pole mängu tükk aega sissegi loginud enam.

Kui mingeid häid pluginaid on käepärast, võid mulle meili visata ja ei näe põhjust, miks ma ei peaks neid lisama.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
live112



aktiivsus: 0

Registreerus: 20.07.2010 Külastas: 08.08.2010

Postitusi: 1

PostPostitatud: 2010-07-24 21:25:31 


klannide nimekiri võiks olla draakoni tapmise alusel mitte liikmete (:

Kui sul millegiga abi on vaja võin heameelega aidata, olen väga aktiivne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili
   Score foorum » Draakoni legend
Leht: 1  2   J�rgmine »

Vastuse postitamiseks on vaja sisse logida.

Kui sa pole veel kasutaja, siis registreeru siin.